Nova era za rusku brzu hranu i ekonomsku scenu je osvanula u nedelju kada su nekadašnji restorani „Mekdonaldsa“ u Moskvi širom otvorili svoja vrata pod novim ruskim vlasništvom i novim imenom – „Ukusno i tačka“.
Možda izgleda i miriše kao u „Mekdonaldsu“, ali sada je „Ukusno i tačka“. Iz moskovskog restorana brze hrane nestalo je fišburger, Big Mek i Mekflari, ali im je ostao riblji burger.
Rebrendiranje lokala, tri decenije nakon što je američki gigant brze hrane prvi put otvoren u Moskvi, opet je naveo veliki broj ljudi da strpljivo čeka u redu kako bi isprobali domaću verziju hamburgera.
Lanac restorana „Ukusno i tačka“ dobio je novi logo – stilizovani hamburger sa dva pomfrita – i slogan „Ime se menja, ljubav ostaje“.
„Ukusno i tačka“ ima nešto manji izbor jela na svom meniju, a dupli čizburger košta 129 rubalja (2,31 dolara) dok je u „Mekdonaldsu“ stajao otprilike 160 rubalja.
Sastav pljeskavica se nije promenio, a ostala je oprema iz „Mekdonaldsa“, navodi Aleksandar Merkulov, menadžer kvaliteta u novoj kompaniji.
„Ukus je ostao isti. Kola je drugačija, ali u hamburgeru zaista nema promene“, tvrdi petnaestogodišnji Sergej koji je bio u prilici da isproba nove hamburgere.
Vodeći moskovski restoran je među 15 rebrendiranih lokala koji su otvoreni u nedelju u prestonici i okolini. Oleg Paroev, izvršni direktor „Ukusno & tačka“, rekao je da kompanija planira da ponovo otvori 200 restorana u Rusiji do kraja juna i svih 850 do kraja leta.
Lanac će zadržati stari „Mekdonaldsov“ enterijer, ali će izbrisati sve reference na njegovo ranije ime.
„Naš cilj je da gosti ne primete razliku ni u kvalitetu ni u ambijentu“, istakao je Paroev na konferenciji za medije u restoranu. Dodao je da će lanac zadržati „pristupačne cene“, ali nije isključio blago povećanje u bliskoj budućnosti.
„Nismo radili tri meseca“, rekla je Ruzana, menadžerka moskovske filijale koja će biti otvorena u julu. „Svi su veoma zadovoljni“.